Yeni kullanıcı ekleme nasıl yapılır ?

Yeni kullanıcı ekleme nasıl yapılır ?

İşletmenin yeni üyeleri ve yeni çalışanları oldukça kullanıcı eklemeniz gerekecektir. Kullanıcı ekleme işlemini sadece location admin ve global admin yapabilir. 

Noqnoq üzerinden tek kullanıcı eklemek için aşağıdaki adımları takip ediniz;

  1. Noqnoq’da tek bir kullanıcı eklemek için “Kullanıcı Yönetimi” bölümünden “Kullanıcılar” sekmesini bulunuz.
  2. Karşınıza gelecek olan ekranda gerekli alanları doldurunuz.
  3. Eğer alanlar dolu ise “Create New” butonuna tıklayabilirsiniz.
  4. Kullanıcı “ev sahibi” ise ev sahibi butonuna tıklayınız.
  5. Bilgileri girdikten sonra “Save” butonuna basınız.

Kullanıcı ekleme işlemi tamamlandı. Tebrikler ilk kullanıcınızı eklediniz.

Öne çıkan makaleler