Nasıl toplu kullanıcı eklenir ?

Nasıl toplu kullanıcı eklenir ?

Toplu kullanıcı ekleme nedir ?

Birden fazla personel alımı söz konusu olduğunda, iş hanı, plaza vb. yerlerdeki toplu kayıt işlemleri aşamasında Noqnoq kolay ve pratik bir çözüm ile iş yükünüzü hafifletebilir. Bu durumlarda tek tek kullanıcı eklemek ile zaman kaybetmemeniz için Noqnoq toplu kullanıcı ekleme fonksiyonunu kullanmalısınız.

Toplu kullanıcı eklemek için aşağıdaki yönergeleri takip ediniz;

Toplu kullanıcı ekleme;

  1. Yapmanız gereken ilk adım önce kayıtlı kullanıcıları indirmek. Bunu yapabilmeniz için “Export” butonuna tıklayınız.
  2. Noqnoq‘a kayıtlı olan tüm kullanıcılar bilgisayarınıza indirilir.
  3. İndirdiğiniz export dosyasını bulup açınız.
  4. İçinde bulunan kullanıcıları siliniz.
  5. Daha sonra eklemek istediğiniz kaç tane kullanıcı var ise o dosyaya sırasıyla giriniz.
  6. Kullanıcı bilgilerini girdikten sonra dosyayı kaydedip kapatınız.
  7. Daha sonra kullanıcılar bölümündeki “Import Employees” butonuna tıklayınız.
  8. Gelen ekranda kullanıcı bilgilerini girdiğiniz dosyayı seçip “Aç” butonuna tıklayınız.
  9. Kullanıcılar toplu bir şekilde kaydedilecektir.

Not: Atlanmaması gereken önemli bir detay bilgilerin doğru girilme işlemidir. Birden fazla kullanıcının kaydı söz konusu olduğundan küçük bilgi hataları kullanıcıların ziyaret süreçlerini, bazı durumlarda güvenlik problemlerini doğurabilir. Girilen kullanıcı bilgileri yüklenip kaydedilmeden önce kontrol edilmelidir.

Öne çıkan makaleler